Co to jest pozycjonowanie long tail? Dowiedz się!

Prowadząc sprzedaż internetową chcemy, by klienci kupowali w naszym sklepie, dzięki czemu będziemy mieli szansę na odniesienie sukcesu. Szybko będziemy musieli dowiedzieć się, czym jest SEO, czyli optymalizacja treści pod silnik wyszukiwarki, co sprawi. Wśród nowych pojęć pojawi się również pozycjonowanie long tail. Cena za wykonanie takich usług może być wysoka, gdyż jest to bardzo skuteczne pozycjonowanie.

Na czym polega pozycjonowanie long tail? Cena i tajemnice usługi

Specjaliści od SEO twierdzą, że pozycjonowanie standardowe, czyli oparte na jednym, ogólnym słowie kluczowym, jest coraz mniej skuteczne. Wynika to z rosnącej konkurencji oraz wymagań użytkowników, którzy szybko chcą uzyskać dopasowaną do potrzeb odpowiedź, gdy wpisują hasło do wyszukiwarki. Obecnie, znając jej możliwości, umieszczają w niej długie i dokładne fazy, by znaleźć to, czego szukają. Chcąc być dla nich widocznym, musimy zadbać o pozycjonowanie long tail, czyli długi ogon. Pojęcie to oznacza pozycjonowanie strony na wielowyrazowe frazy kluczowe – inaczej pozycjonowanie szerokie. Metoda ta ma duże zastosowanie, gdyż można ją umieszczać na całych stronach, konkretnych treściach lub pojedynczych produktach lub nawet ich modelach.

Produktowe pozycjonowanie stron long tail. Cena i szczegóły

Korzyści z pozycjonowania long tail są szczególnie odczuwalne dla sklepów internetowych, które mają dużą ilość produktów. Korzystając z tej formy optymalizacji treści, mogą wypromować konkretne przedmioty oferowane przez sklep. Musimy bowiem pamiętać, że dużo produktów ma wiele rodzajów i pojemności. Dane marka produkuje perfumy o różnych nazwach, a te mogą być w wersji edp (woda perfumowana) lub edt (woda toaletowa), a także w różnych pojemnościach. Występują także rożne flankery, czyli odmiany danych perfum. Wielbiciele zapachów szukają konkretnych buteleczek, a że dobrze się na tym znają, wpiszą do wyszukiwarki określone hasło. Jeśli nawet zostaną przekierowani na naszą witrynę, a produktu nie będzie, zamkną ją i więcej do nas nie wrócą. Użytkownik internetu wpisał się hasło long tail i chce znaleźć konkretny produkt. Kluczem do sukcesu strategii long tail jest postawienie na niszowość frazy – w ten sposób nie podniesiemy ilości wejść na naszą stronę, ale ci, którzy tu trafią, znajdą dokładnie to, czego szukają, więc jest duża szansa, że złożą zamówienie.

Korzyści z pozycjonowania long tail

Kiedy pytamy o pozycjonowanie long tail, cena może nas odstraszyć, ale musimy pamiętać, że korzystanie z takiego pozycjonowania jest skuteczne. Małym i średnim firmom trudno konkurować z dużymi, a stosowanie długich fraz to szansa na wyższą pozycję w wynikach. Należy bowiem pamiętać, że ogólniejsza fraza kluczowa, tym większa konkurencja, a im bardziej będzie ona skonkretyzowana, tym większa szansa na wyższą pozycję w wyszukiwarce. Oznacza to, że warto zatrudnić dobrego copywritera, który skonstruuje nazwy i opisy dla każdej kategorii, a także zadba o umieszczenie frazy kluczowej w tytułach zdjęć produktowych.

Jeśli chcemy zdobyć klientów, zadbajmy o pozycjonowanie long tail. Cena za usługi dobrego copywritera pewnie nie będzie niska, ale jest to bardzo opłacalna inwestycja, która szybko się zwróci.

Więcej o pozycjonowaniu longtail: https://digitalhill.pl/uslugi/pozycjonowanie-i-seo/pozycjonowanie-long-tail/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *